Tekniikan museon perusnäyttelyiden yleisöopastus klo 13.00-13.45

Opastus aloitetaan Tekniikan museon infosta. Yleisöopastus sisältyy pääsylipun hintaan!

MUSEUM OF TECHNO

Techno-tapahtuman järjestäminen Tekniikan museon päänäyttelyhallissa, ”Tekniikan maa” ja ”Etäunelmia” -näyttelyiden inspiraation lähteillä, tarjoaa osallistujille poikkeuksellisen mahdollisuuden kokea musiikki uudessa valossa. Se ei ainoastaan juhlista teknologian ja musiikin yhteistä historiaa ja tulevaisuutta, vaan myös muistuttaa meitä ihmiskunnan kyvystä ylittää rajat ja luoda uutta, yhdistäen menneisyyden innovaatiot nykypäivän luovaan energiaan.